Zostań w domu! Wiele spraw załatwisz przez bankowość internetową, formularz kontaktowy na naszej stronie oraz dzwoniąc na specjalny numer 16 632 92 72

1150 x 570.png [381.33 KB]


Zostań w domu, uruchomiliśmy Telefoniczne Centrum Obsługi
Od dziś wszyscy Klienci Indywidualni również nie posiadający Bankowości Internetowej, bez wychodzenia z domu zyskają dostęp do swoich kont. Przez telefon opłacisz dowolny rachunek np. za wodę, gaz lub prąd. Telefoniczne Centrum Obsługi czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od  08:00 do 15:30

spec nr.png [18.36 KB]

Dzwoniąc do Telefonicznego Centrum Obsługi złożysz miedzy innymi dyspozycję:
- przelewu,
- spłaty kredytów,
- przewalutowania,
- uruchomienia kantoru internetowego,
- zamówienia kart płatniczych (nowa karta, duplikat, dodatkowa karta),
- uruchomienia bankowości internetowej,
- uzyskasz informacje dotyczące salda rachunku.

 

Dodatkowo możesz skontaktować się z nami przez formularz, (kliknij w ikonę).
napisz do nas.png [16.73 KB]

 

Zadbaj o swoje bezpieczeństwo

  • Zrezygnuj z osobistych wizyt w banku!
  • Unikaj skupisk ludzi!
  • Unikaj gotówki, za zakupy płać kartą, najlepiej zbliżeniowo (limit pojedynczej płatności zwiększono do 100 zł)!
  • Po skorzystaniu z bankomatów lub wpisaniu kodu PIN w terminalu pamiętaj o higienie rąk!
  • Uważaj na oszustów, zachowaj rozsądek. Bank nigdy nie prosi o podanie loginu, hasła lub treści SMS-a służących do autoryzacji operacji w Twojej
    Bankowości Internetowej.