BSGo

 Aplikacja mobilna BSGo pozwoli Ci bezpiecznie i komfortowo zarządzać własnymi finansami z poziomu telefonu. Czas na wygodne bankowanie. 

Aplikacja domyślnie posiada limity 1000 zł, które można zmienić w bankowości internetowej EBP.

Aktywacja Aplikacji BSGo dla Klientów korzystających z autoryzacji SMS

  • Uruchom bankowość internetową EBP.
  • Uruchom mini aplikację Wnioski.
  • Kliknij Złóż Wniosek.
  • Wybierz opcję Wnioski Różne - klikając ikonę złóż.
  • Z listy wybierz Zmiana środka dostępu - kliknij ikonę dalej.
  • Na podglądzie Wniosku klikamy ikonę wyślij

Usługa zostanie uruchomiona po przetworzeniu Wniosku przez Pracownika. Jeśli Wniosek został złożony w dni wolne od pracy, przetworzenie wniosku nastąpi w następny dzień roboczy.
Po przetworzeniu Wniosku przez Bank, przy logowaniu do Bankowości Internetowej Klient otrzyma nowo wygenerowane hasło, a po jego ustanowieniu zostanie poproszony o sparowanie aplikacji mobilnej, aby to zrobić należy ściągnąć aplikację BSGo, oraz postępować zgodnie z poleceniami instalatora. 

 

Aktywacja Aplikacji BSGo dla nowych Klientów 

  • Zainstaluj BSGo na swoim telefonie. Aplikacja dostępna jest w sklepach Google Play oraz App Store. 
  • Uruchom bankowość internetową EBP.
  • Zaczynamy proces powiązania aplikacji z twoją bankowością, wybierz kafelek Aplikacja mobilna następnie kliknij przycisk Generuj kod.
  • Uruchom aplikację BSGo, kliknij Posiadam kod aktywacyjny i wpisz go w aplikacji.
  • Otrzymasz kod parowania za pomocą SMS, wpisz go w aplikacji i ustaw własny kod PIN.

Aktywacja BSGo dla nowych Klientów

Realizacja zlecenia w BSGo

Autoryzacja przelewu wykonanego w bankowości internetowej EBP za pomocą BSGo

 

2021.05 bsgo push.png [60.07 KB]