BLIK
![BLIK faq.png [739.30 KB]](/storage/image/core_files/2022/5/6/a9e2f0622342fcf38fe2e591cd663a19/bslubaczow/preview/BLIK%20faq.png)
Płać wygodnie BLIK-iem
![]()
Aktywacja BLIK-a
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Lubaczowie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo.
- Przed rozpoczęciem korzystania z usługi należy uruchomić usługę oraz zweryfikować limity dla transakcji dokonywanych za pomocą BLIK:
- Uruchom aplikację BSGo,
- Włącz "Więcej" w prawy dolnym rogu, a następnie wybierz "Ustawienia" i "Ustawienia BLIK",
- zaznacz opcję "Włącz BLIK-a"
- wybierz opcję "Limity BLIK" i ustaw wartości dla płatności wg swoich potrzeb, potwierdź przez "Zapisz"
Aktywacja BLIK-a - przelew na telefon
- Uruchom aplikację BSGo,
- Włącz "Więcej" w prawy dolnym rogu, a następnie wybierz "Ustawienia" i "Ustawienia BLIK",
- W opcji przelewy na telefon zaznacz "Odbieraj przelewy BLIKIEM", usługę należy potwierdzić otrzymanym kodem SMS,
- Zaznacz "Pokaż Użytkowników BLIK-a" a następnie wyraź zgodę na dostęp aplikacji do książki adresowej,
- Uruchom "Limity BLIK" i ustaw wartości w zakładce "Przelew na Telefon BLIK" (maksymalnie 500 zł dla pojedynczej transakcji, limit transakcji dziennych domyślnie maks 10 sztuk oraz 1000 zł, limity można zmienić)
Dezaktywacja BLIK-a
- Uruchom aplikację BSGo,
- Włącz "Więcej" w prawy dolnym rogu, a następnie wybierz "Ustawienia" i "Ustawienia BLIK",
- W górnym rogu zaznacz opcje "Wyłącz BLIKA"