Skip to main content
  • Rozwiąż problem

FAQ

Karty Płatnicze

Potrzebujesz szybkiej pomocy? Sprawdź nasze odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Aktywacja karty płatniczej

Jeśli otrzymałeś nową kartę płatniczą (nie wznowiona o nowym numerze), wówczas należy dokonać jej aktywacji. Zaloguj się do systemu bankowości elektronicznej, uruchom z Menu Karty, zobaczysz listę Twoich kart płatniczych używając filtrów, domyślnie wyświetlane są karty aktywne - nowa karta nie jest aktywną więc do czasu jej aktywacji nie będzie widoczna, gdy zmienimy filtry na - do aktywacji - albo - wszystkie - wówczas karty się pojawią, kliknij w tą którą jesteś zainteresowany, w dolnym menu wybierz opcję Aktywuj.

Dla kart wznowionych nie ma potrzeby ponownej aktywacji, należy jedynie pamiętać, że karta wznawiana zachowuje się w systemie bankowości elektronicznej tak samo, dodatkowo należy pamiętać o zerowaniu limitów internetowych oraz pierwszej transakcji z PINem po wznowieniu bo w innym przypadku nie będą działać płatności zbliżeniowe.

Zmiana PIN do karty

Zaloguj się do portalu Kartosfera.pl, wybierz z Menu Moje Karty. Zobaczysz listę Twoich kart płatniczych. Przy karcie, którą jesteś zainteresowany wybierz ikonę z pomarańczowym kółeczkiem i białą strzałka kolumna zmiana kodu PIN, a następnie wprowadź nowy PIN oraz potwierdź zmianę .

Błędny PIN - zablokowana karta

Jeżeli 3 razy z rzędu podałeś błędny PIN, Twoja karta zostanie ze względów bezpieczeństwa czasowo zablokowana na okres 24 godzin.

Odblokowywanie karty

Jeżeli samodzielnie zablokowałeś swoja kartę, możesz ją odblokować na portalu kartosfera.pl. Wybierz z Menu Moje karty, zobaczysz listę Twoich kart płatniczych. Przy karcie, którą jesteś zainteresowany, wybierz ikonę z otwartą kłódką i potwierdź odblokowanie. 

Zastrzeganie karty

Sposób nr 1: Zaloguj się do Bankowości Internetowej EBP, uruchom z Menu Karty, zobaczysz listę Twoich kart płatniczych, kliknij w tą którą jesteś zainteresowany, w dolnym menu wybierz opcję Zastrzeż.
Sposób nr 2: Zadzwoń pod jeden z numerów całodobowej infolinii: 48 86 215 50 50 lub 801 502 503 lub 828 828 828.
Sposób nr 3: Zaloguj się do portalu Kartosfera.pl, wybierz z Menu Moje Karty. Zobaczysz listę Twoich kart płatniczych, przy karcie która jesteś zainteresowany wybierz ikonę z czerwoną kłódką, a następnie potwierdź zablokowanie karty. 

Czasowe zablokowanie karty

Sposób nr 1: Zaloguj się do Bankowości Internetowej EBP, uruchom z Menu Karty, zobaczysz listę Twoich kart płatniczych, kliknij w tą którą jesteś zainteresowany, w dolnym menu wybierz opcję Zablokuj.
Sposób nr 2: Zadzwoń pod jeden z numerów całodobowej infolinii: 48 86 215 50 50 lub 801 502 503 lub 828 828 828.
Sposób nr 3: Zaloguj się do portalu Kartosfera.pl, wybierz z Menu Moje Karty. Zobaczysz listę Twoich kart płatniczych, przy karcie która jesteś zainteresowany wybierz ikonę z niebieską kłódką, a następnie potwierdź zastrzeżenie. 

Płatności w Internecie

Aby płacić w kartą w sklepach Internetowych, należy w większości przypadków, posiadać ustanowiony kod PIN dla zabezpieczenia 3DSecure. Płacąc kartą w sklepie internetowym podajesz jej numer, kod cvv, datę ważności oraz swoje dane osobowe. Pamiętaj aby płacić jedynie w zaufanych sklepach internetowych i korzystać z urządzeń posiadających aktualny system antywirusowy. 

Wysokość limitów do jakich Bank może nie stosować silnego uwierzytelnienia 3D-Secure (transakcje niskokwotowe) wynosi:

  • 100 zł - pojedyncza transakcja internetowa,
  • 400 zł - suma transakcji internetowych,
  • 5 - liczba następujących po sobie transakcji internetowych 

Nadawanie kodu PIN do zabezpieczenia 3D Secure

Zaloguj się do portalu Kartosfera.pl, wybierz z Menu zakładkę 3D Secure. Kod PIN do transakcji internetowych nadajesz raz, obowiązuje on dla wszystkich Twoich kart. Kod PIN do transakcji internetowych możesz zmienić w dowolnym momencie

Kartosfera.pl rejestracja i pierwsze logowanie

Wejdź na stronę kartosfera.pl, kliknij Zarejestruj się,  na stronie rejestracji podajesz swój nr PESEL, następnie system na Twój nr telefonu wyśle SMS z hasłem aktywacyjnym do portalu (hasło ważne jest 60 minut). W następnym kroku logujesz się do portalu za pomocą swojego nr PESEL oraz otrzymanego hasła. W ostatnim kroku ustanawiasz nowe hasło. 

Zapisywanie karty płatniczej w sklepie internetowym

Jeśli w wybranym sklepie internetowym, płacisz cyklicznie możesz dla wygody zapisać swoją kartę płatnicza na przyszłość. Dzięki temu dane do transakcji będą zawsze wstępnie uzupełnione. Jeśli nie chcesz zapisywać karty w sklepie na stałe, zwróć uwagę aby płacąc kartą wybrać opcję jej użycia bez zapisu danych na przyszłość. Pamiętaj aby płacić jedynie w zaufanych sklepach internetowych i korzystać z urządzeń posiadających aktualny system antywirusowy. 

Usuwanie karty płatniczej ze sklepu internetowego

Proces usuwania karty płatniczej w każdym ze sklepów internetowych wygląda podobnie. Przechodząc do sekcji kart płatniczych lub płatności w ustawieniach konta, należy odnaleźć zapisana kartę i ją usunąć. 
Dane Twojej karty płatniczej mogą być również zapisane w pamięci przeglądarki internetowej (automatyczne uzupełnianie formularzy). Aby je usunąć należy wejść w ustawienia przeglądarki. W zależności od rodzaju systemu operacyjnego urządzenia lub przeglądarki (np. przeglądarka Edge na laptopie z Windows lub przeglądarka Chrome na telefonie z Androidem), inna jest ścieżka dostępu do ustawień konta. Najczęściej  jednak należy wybrać ustawienia profilu, a następnie odnaleźć opcję informacje dotyczące płatności, formy płatności, zapisane karty płatnicze itp. 

Płatności kartami w zagranicznych sklepach internetowych

Technicznie proces płatności w większości zagranicznych sklepów internetowych wygląda tak samo jak w sklepach krajowych. Pamiętać jednak należy, że płacąc za towar lub subskrypcję w obcej walucie, kwota transakcji zostanie za każdym razem przewalutowana. Tak więc ostateczna wysokość opłaty zależeć będzie od aktualnego kursu złotego do waluty w której dokonano rozliczenia. 

Subskrypcje na karcie płatniczej

Jeśli chcesz zrezygnować z subskrypcji czyli cyklicznie pobieranych za pomocą karty opłat za usługi (np. telewizja, platformy z grami itd.), musisz skontaktować się ze sprzedawcą (większość dostawców umożliwia anulowanie subskrypcji z poziomu ustawień Twojego konta/profilu). Pamiętaj, że subskrypcja trwa również gdy dojdzie do wznowienia Twojej karty płatniczej (jej numer jest bowiem taki sam). 
Jeśli nie masz możliwości kontaktu ze sprzedawcą lub nie wiesz gdzie subskrypcja została wykupiona, jedynym sposobem jest w praktyce zastrzeżenie karty i zmiana na nową (karta posiada inny numer od poprzedniej). 

Płatności kartą w sklepie stacjonarnym

W punktach wyposażonych w terminale płatnicze możesz płacić kartą płatniczą. Terminale dopuszczają dwa rodzaje płatności - stykową (wkładasz kartę do terminala i wpisujesz PIN) oraz zbliżeniową (zbliżasz kartę do terminala, dla transakcji powyżej 100 zł wpisujesz PIN). Przy płatnościach zbliżeniowych za każdym razem gdy suma transakcji bez podania PIN przekroczy 200 zł, zostaniesz poproszony o dodatkowe wpisanie kodu PIN. Zatem w praktyce raz na jakiś czas płacąc zbliżeniowo będziesz wpisywać również kod PIN. 

Wypłaty i wpłaty w bankomacie

Wiele z bankomatów sieci Planet Cash posiada funkcję wpłatomatu, możesz w nich więc bez problemu wpłacać gotówkę. Zbliżeniowe bankomaty oferują wypłaty za pomocą telefonu lub bez wypuszczania karty z dłoni. Wystarczy przyłożyć kartę, telefon lub zegarek do naklejki z płatnościami zbliżeniowymi, każdorazowo transakcja potwierdzana jest kodem PIN.

Zmiana limitów na karcie

Zaloguj się do Bankowości Internetowej EBP, uruchom z Menu Karty, zobaczysz listę Twoich kart płatniczych, kliknij w tą którą jesteś zainteresowany, w dolnym menu wybierz opcję Zmień Limity. Możesz zmodyfikować dzienne limity dla wartości operacji gotówkowych (np wypłaty w bankomacie), dzienny limit wartości operacji bezgotówkowych (np. płatności w sklepach kartą), dzienny limit wartości operacji internetowych (np płatności kartą w sklepach internetowych)

Uwaga w okresie gdy karta jest wznawiona, to jest 45 dni przed końcem okresu jej ważności, nie ma możliwości zmiany limitów. Funkcjonalność wraca w chwili otrzymania nowej wznowionej karty i jej aktywacji.

Płatność telefonem

Potrzebujesz szybkiej pomocy? Sprawdź nasze odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Instalacja Google Pay na telefonie

Pobierz aplikację Google Pay ze sklepu Play. Dodaj w aplikacji kartę debetowa lub kredytową, możesz zrobić to wykonując w Google Pay zdjęcie karty lub ręcznie wpisując dane karty w formularzu. Zostaniesz poproszony o weryfikację karty np za pomocą SMS.

Płatności Google Pay w sklepach stacjonarnych

Aplikacją zapłacisz wszędzie tam gdzie obsługiwane są płatności zbliżeniowe. Wybudź telefon i zbliż do terminala płatniczego i poczekaj aż pojawi się ekran potwierdzenia.

Płatności Google Pay w internecie

W sklepie internetowym wybierz ikonę płatności z Google Pay, następnie wybierz zapisaną w Google Pay kartę, którą chcesz zapłacić lub dodaj kartę w momencie płatności, a będzie dostępna przy Twoich kolejnych zakupach online z Google Pay. Na koniec kliknij ikonę potwierdź zakup.

Zarządzanie kartami i transakcjami Google Pay, usuwanie kart

Przejdź do Google Pay. U góry kliknij Formy płatności. Jeśli nie widzisz u góry sekcji „Formy płatności”, rozwiń okno przeglądarki lub kliknij Menu. Obok karty lub konta bankowego kliknij Edytuj. Jeśli nie możesz znaleźć opcji „Edytuj”, usuń formę płatności, a potem dodaj ją jeszcze raz. W przypadku kart możesz edytować: datę ważności, kod CVC, imię i nazwisko lub nazwę na koncie, adres.
Jeśli usuniesz formę płatności używaną do subskrypcji usługi Google, może być wymagane dodanie nowej formy płatności. Możesz też anulować subskrypcję. Aby usunąć kartę przejdź do Google Pay. U góry kliknij Formy płatności. Obok karty lub konta bankowego kliknij Usuń /Usuń.
Wskazówka: jeśli usuniesz kartę używaną w sklepach akceptujących płatności przez Google Pay, musisz usunąć ją także z telefonu. Wybierz typ telefonu i postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi usuwania formy płatności.

Odblokowanie płatności Google Pay

W przypadku utraty telefonu na którym zainstalowana była aplikacja Gogle Pay. Zastrzeż kartę w bankowości internetowej lub na infolinii banku. Skontaktuj się z wystawcami kart. 
Otwórz przeglądarkę, np. Chrome. Jeśli korzystasz z urządzenia innej osoby, użyj trybu przeglądania prywatnego. Otwórz swoje konto Google. W sekcji „Bezpieczeństwo” znajdź „Twoje urządzenia” i kliknij Zarządzaj urządzeniami. Wybierz utracony telefon, tablet lub Chromebooka. Zobaczysz, kiedy urządzenie było ostatnio używane, oraz ostatnie miasto, w którym się znajdowało. Obok opcji „Dostęp do konta” kliknij Wyloguj się. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, by uniemożliwić dostęp do swojego konta Google i połączonych aplikacji na tym urządzeniu. Jeśli znajdziesz utracone urządzenie, możesz ponownie zalogować się na nim na swoje konto Google.

Instalacja Apple Pay na telefonie

- Otwórz aplikację Wallet.
- Stuknij znak „+” w prawym górnym rogu.
- Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes lub wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a.

Płatności Apple Pay w sklepach stacjonarnych

Aby zapłacić przy użyciu Face ID, kliknij dwukrotnie boczny przycisk, spójrz na ekran, a następnie zbliż iPhone’a do czytnika. Jeśli chcesz zapłacić przy użyciu Touch ID, zbliż iPhone’a do czytnika, trzymając palec na czujniku Touch ID. Płacąc zegarkiem Apple Watch, kliknij dwukrotnie boczny przycisk i zbliż Apple Watch do czytnika.

Płatności Apple Pay w internecie

Aby za pomocą iPhone’a lub iPada zapłacić w aplikacji lub witrynie internetowej otwartej w Safari, wybierz Apple Pay na etapie finalizowania transakcji i dokonaj płatności, korzystając z Face ID lub Touch ID.
Aby zapłacić w witrynie internetowej otwartej w Safari na Macu, wybierz Apple Pay i dokonaj płatności, korzystając z iPhone’a lub zegarka Apple Watch. Na MacBooku Pro możesz płacić, używając Touch ID na pasku Touch Bar.

Zarządzanie kartami i transakcjami Apple Pay, usuwanie kart

W aplikacji Portfel stuknij w kartę i wybierz ikonę koła z trzema kropkami w środkuNastępnie możesz wykonać dowolną z poniższych czynności:
- stuknąć w Transakcje, aby wyświetlić ostatnie transakcje (jeśli ukryjesz te informacje, wyłączając opcję Historia transakcji, całość swojej aktywności Apple Pay znajdziesz na wyciągach wysyłanych przez wystawcę karty)
- wyświetlić ostatnie cztery cyfry numeru karty i numer konta urządzenia (numer przekazywany do sprzedawcy)
- zmienić adres płatnika
- usunąć kartę z aplikacji Portfel.

Usuwanie kart w przypadku utraty lub kradzieży iPhone'a

Jeśli masz włączoną funkcję Znajdź mój iPhone, możesz za jej pomocą odnaleźć iPhone’a i zabezpieczyć go.
Aby usunąć karty z Apple Pay, wykonaj dowolne z następujących czynności:
- Na Macu lub PC: Zaloguj się na koncie Apple ID. W sekcji Urządzenia stuknij w utraconego iPhone’a. Pod listą kart stuknij w Usuń wszystkie.
- Na innym iPhonie, iPadzie lub iPodzie touch: Przejdź do Ustawień i stuknij w [Twoje imię i nazwisko], stuknij w utraconego iPhone’a, a następnie stuknij w Usuń wszystkie karty (w sekcji Apple Pay).
- Zastrzeż kartę w bankowości internetowej lub na infolinii banku. Skontaktuj się z wystawcami kart.
Usunięte karty możesz dodać ponownie później. Uwaga: Jeśli wylogujesz się z iCloud na ekranie Ustawienia > [Twoje imię i nazwisko], wszystkie karty kredytowe i debetowe dodane do Apple Pay zostaną usunięte z iPhone’a. Możesz dodać je ponownie, gdy kolejny raz zalogujesz się przy użyciu swojego Apple ID.

Bezpieczny telefon do płatności

Z aplikacji w których podajesz dane swoich kart płatniczych korzystaj wyłącznie na telefonach, które posiadają aktualny system operacyjny oraz program antywirusowy. Pamiętaj aby nie udostępniać swojego telefonu osobom trzecim. 

Bankowość internetowa

Potrzebujesz szybkiej pomocy? Sprawdź nasze odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Bankowość Internetowa, pierwsze logowanie do bankowości - za pomocą Aplikacji Asseco BSGo
  • Uruchom bankowość internetową
  • Wprowadź login, oraz otrzymane za pomocą SMS hasło tymczasowe
  • Zostaniesz poproszony o zmianę hasła
  • Rozpoczynasz proces parowania urządzenia autoryzującego, wpisz nazwę urządzenia np mój telefon
  • System rozpocznie proces parowania, zostanie wygenerowany kod parowania urządzenia autoryzującego oraz komunikat jakie dane są wymagane do wprowadzenia przez Użytkownika w aplikacji mobilnej Asseco BSGo w celu potwierdzenia parowania.
  • Zainstaluj BSGo na swoim telefonie. Aplikacja dostępna jest w sklepach Google Play oraz App Store. 
  • Po wpisaniu kodu aktywacyjnego w aplikacji Asseco BSGo Użytkownik otrzyma SMS, w celu potwierdzenia logowania do aplikacji Asseco BSGo.
Zmiana hasła do logowania w bankowości internetowej
Zmiana limitów transakcji w bankowości internetowej
  • Uruchom bankowość internetową -> strona logowania do bankowości internetowej
  • Z górnego menu wybierz opcje "Ustawienia" (zielona ikona trybu)
  • Wybierz kafelek "Kanały dostępu i limity" lub w przypadku posiadania większej ilości rachunków "Kanały dostępu i limity do rachunków" w przypadku posiadania pełnomocników do rachunków możesz zmodyfikować ich limity wybierając opcje "Kanały dostępu i limity dla upoważnionych do rachunków"
Resetowanie hasła do bankowości internetowej
  • Aby wykonać zgłoszenie dyspozycji resetu hasła do logowania wpisz login na pierwszej stronie logowania i wybierz przycisk DALEJ, a następnie POMOC W LOGOWANIU.
  • Następnie wybierz opcję RESET HASŁA.
  • Pojawią się informację na temat resetu hasła oraz przycisk ODBLKOUJ DOSTĘP DO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ.
  • Po wybraniu przycisku ODBLKOUJ DOSTĘP DO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ aplikacja przechodzi do formatki, gdzie widoczny jest wpisany login oraz pole do wpisania PESEL-u. Wpisz PESEL i wybierz przycisk DALEJ.
  • Aplikacja przechodzi do formatki potwierdzenia złożenia dyspozycji resetu hasła. Wprowadź PIN oraz kod autoryzujący, który otrzymasz SMS-em i zatwierdź przyciskiem DALEJ.
  • Aplikacja potwierdza przyjęcie dyspozycji zgłoszenia resetu hasła do bankowości internetowej.

  • W sytuacji, w której Użytkownik na pierwszej stronie logowania do bankowości internetowej nie wpisze loginu i wybierze link POMOC W LOGOWANIU ma taką możliwość  na drugiej stronie formatki Pomoc w logowaniu, należy wówczas wpisać login oraz wybrać przycisk WPISZ LOGIN.
  • Aplikacja po wpisaniu loginu poprosi Użytkownika o wybranie formy pomocy.

Blokowanie dostępu do bankowości internetowej
  • Aby wykonać zgłoszenie zablokowania bankowości wpisz login na pierwszej stronie logowania i wybierz przycisk DALEJ a następnie POMOC W LOGOWANIU.
  • Możesz również na pierwszej stronie logowania wybrać POMOC W LOGOWANIU, następnie ZABLOKUJ DOSTĘP następnie wpisać login.
  • Aplikacja przekieruję na formatkę z informacją o blokowaniu bankowości internetowej i przyciskiem BLOKADA DOSTĘPU DO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ.
  • Po wybraniu przycisku BLOKADA DOSTĘPU DO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ aplikacja przenosi Użytkownika na formatkę Blokada dostępu do bankowości internetowej, gdzie widoczny jest wprowadzony login oraz pole w które należy wpisać PESEL.
  • Po wpisaniu PESELU i wybraniu przycisku DALEJ aplikacja wyświetli formatkę z informacjami na temat blokowania bankowości internetowej i polem do wprowadzenia kodu autoryzacyjnego, który zostanie podany w rozmowie telefonicznej. Połączenie jest realizowane z numeru 17 784 21 38.
  • Po wpisaniu kodu i przycisku DALEJ aplikacja potwierdza zablokowanie bankowości internetowej.

Aplikacja mobilna BSGo

Potrzebujesz szybkiej pomocy? Sprawdź nasze odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Aktywacja aplikacji mobilnej BSGo dla Klientów korzystających z autoryzacji SMS
  • Zadzwoń na naszą infolinię pod numer 16 632 92 72 i poproś o zmianę z autoryzacji SMS na apliakcję mobilną BSGo. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku od 08:00 do 15:30. Dyspozycję zmiany sposobu autoryzacji możesz również zlecić w naszych placówkach. 
  • Uruchom bankowość internetową
  • Wprowadź login, oraz otrzymane za pomocą SMS hasło tymczasowe
  • Zostaniesz poproszony o zmianę hasła
  • Rozpoczynasz proces parowania urządzenia autoryzującego, wpisz nazwę urządzenia np mój telefon
  • System rozpocznie proces parowania, zostanie wygenerowany kod parowania urządzenia autoryzującego oraz komunikat jakie dane są wymagane do wprowadzenia przez Użytkownika w aplikacji mobilnej Asseco BSGo w celu potwierdzenia parowania.
  • Zainstaluj BSGo na swoim telefonie. Aplikacja dostępna jest w sklepach Google Play oraz App Store. 
  • Po wpisaniu kodu aktywacyjnego w aplikacji Asseco BSGo Użytkownik otrzyma SMS, w celu potwierdzenia logowania do aplikacji Asseco BSGo.
Zmiana kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
  • Uruchom aplikację BSGo
  • Z dolnego menu wybierz opcje "Więcej" a następnie "Ustawienia
  • z menu wybierz "Zmiana PIN",
  • podaj obecny PIN, 
  • podaj nowy PIN,
  • Twój PIN został zmieniony
Zmiana limitów transakcji w aplikacji mobilnej BSGo
Wymiana telefonu - dezaktywacja aplikacji mobilnej BSGo

Sposób nr 1

  • Uruchom aplikację BSGo
  • Z dolnego menu wybierz opcje "Więcej" a następnie "Ustawienia
  • Wybierz "Dezaktywacja aplikacji"

Sposób nr 2

  • Uruchom bankowość internetową -> strona logowania do bankowości internetowej 
  • Z górnego menu wybierz opcje "Ustawienia" (zielona ikona trybu)
  • Wybierz kafelek "Aplikacja mobilna"
  • W menu zobaczysz dane telefonu na którym jest zainstalowana aplikacja aby ją usunąć wybierz opcje "Usuń"

Po dezaktywacji apilkacji mobilnej należy rozpoczać proces logowania do bankowości internetowej, po wpisaniu identyfikatora i hasła system poda kod aktywacyjny, który należy wpisać w apliakcji mobilnej zainstalowanej na docelowym telefonie.

BLIK

Potrzebujesz szybkiej pomocy? Sprawdź nasze odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Aktywacja BLIK-a

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Lubaczowie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo

Przed rozpoczęciem korzystania z usługi należy uruchomić usługę oraz zweryfikować limity dla transakcji dokonywanych za pomocą BLIK:

  • Uruchom aplikację BSGo,
  • Włącz "Więcej" w prawy dolnym rogu, a następnie wybierz "Ustawienia" i "Ustawienia BLIK",
  • zaznacz opcję "Włącz BLIK-a"
  • wybierz opcję "Limity BLIK"  i ustaw wartości dla płatności wg swoich potrzeb, potwierdź przez "Zapisz"

Aktywacja BLIK-a - przelew na telefon
  • Uruchom aplikację BSGo,
  • Włącz "Więcej" w prawy dolnym rogu, a następnie wybierz "Ustawienia" i "Ustawienia BLIK"
  • W opcji przelewy na telefon zaznacz "Odbieraj przelewy BLIKIEM", usługę należy potwierdzić otrzymanym kodem SMS,
  • Zaznacz "Pokaż Użytkowników BLIK-a" a następnie wyraź zgodę na dostęp aplikacji do książki adresowej
  • Uruchom "Limity BLIK" i ustaw wartości w zakładce "Przelew na Telefon BLIK" (maksymalnie 500 zł dla pojedynczej transakcji, limit transakcji dziennych domyślnie maks 10 sztuk oraz 1000 zł, limity można zmienić)
Dezaktywacja BLIK-a
  • Uruchom aplikację BSGo,
  • Włącz "Więcej" w prawy dolnym rogu, a następnie wybierz "Ustawienia" i "Ustawienia BLIK",
  • W górnym rogu zaznacz opcje "Wyłącz BLIKA"
Znajdziesz nas też tutaj
Bank Spółdzielczy w Lubaczowie ul.Rynek 28, 37-600 Lubaczów Copyright © 2023. Wszystkie prawa zastrzeżone