• Blik

    Szybkie, bezpieczne i wygodne płatności

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo!

    To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

    Dlaczego warto?

    szybko, prosto i bezpiecznie płacić bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    wypłacaj gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    wyślij szybki przelew na numer telefonu - zrealizujemy go w kilka sekund przez 7/24

    Przydatne informacje

    Czy mogę korzystać z płatności BLIK?

    Tak, jeśli masz więcej niż 13 lat i konto osobiste w Naszym Banku.
    Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć smartfona z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).

    Płatność na numer telefonu
    1. Uruchom aplikację BSGo i wybierz ikonę BLIK-a.
    2. Wybierz opcję przelew na telefon, a następnie wskaż kontakt z Twojej książki telefonicznej, który posiada BLIK-a i potwierdź transakcję.

    Aby korzystać z usługi przelew na telefon BLIK, należy zarejestrować numer w usłudze:

    1. Uruchom aplikację BSGo.
    2. Włącz "Więcej" w prawy dolnym rogu, a następnie wybierz "Ustawienia" i "Ustawienia BLIK".
    3. W opcji przelewy na telefon zaznacz "Odbieraj przelewy BLIKIEM", usługę należy potwierdzić otrzymanym kodem SMS.
    4. Zaznacz "Pokaż Uzytkowników BLIK-a" a następnie wyraź zgodę na dostęp aplikacji do książki adresowej.
    5. Uruchom "Limity BLIK" i ustaw wartości w zakładce "Przelew na Telefon BLIK" (maksymalnie 500 zł dla pojedynczej transakcji, limit transakcji dziennych domyślnie maks 10 sztuk oraz 1000 zł, limity można zmienić). 
    Płatność BLIKIEM w sklepach lub w Internecie:
    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo.
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
    5. To już wszystko - zakupy opłacone.
    Wypłata gotówki z bankomatu
    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty.
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK.
    3. Podaj kwotę transakcji.
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo.
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie.
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
    7. Wypłata dokonana.

    Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Jak dbać o bezpieczeństwo?

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku,
    • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo,
    • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo,
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe,
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
      • aktualizuj przeglądarki internetowe,
    • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej,
    • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować dzwoniąc do Telefonicznego Centrum Obslugi.
    Infolinia

    tel. 16 632 92 72
    infolinia czynna w godzinach:
    od poniedziałku do piątku 08:00 - 15:00

    Centrala

    ul. Rynek 28
    tel. 16 632 45 86
    godziny otwarcia:
    od poniedziałku do piątku 08:00 - 15:00

    Oddział Lubaczów - Placówka Bezgotówkowa

    ul. Rynek 28
    tel. 16 632 45 86
    godziny otwarcia:
    poniedziałku, wtorek, czwartek, piątek
    08:00 - 15:00
    środa 08:00 - 17:00
    wpłatomat / bankomat 24h

    Oddział Rzeszów

    al. Kopisto 8B/502
    tel. 17 700 02 05
    godziny otwarcia:
    od poniedziałku do piątku
    08:00 - 14:45
    bankomat 24h

    Oddział Stary Dzików

    ul. Kościuszki 73
    tel. 16 631 80 33
    godziny otwarcia:
    od poniedziałku do piątku
    07:30 - 15:30
    obsługa kasowa
    07:45 - 14:30
    bankomat 24h

    Oddział Tomaszów Lubelski

    ul. Matejki 2C
    tel. 84 664 17 83
    godziny otwarcia:
    od poniedziałku do piątku
    08:00 - 15:30
    wpłatomat / bankomat 24h

    Filia Cieszanów

    ul. Mickiewicza 1
    tel. 16 631 10 17
    godziny otwarcia:
    poniedziałek, wtorek, środa, piątek
    08:00 - 14:45
    obsługa kasowa
    08:00 - 13:00
    czwartek placówka nieczynna
    bankomat 24h

    Filia Horyniec Zdrój

    ul. Aleja Przyjaźni 9A
    tel. 16 631 30 23
    godziny otwarcia:
    poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek
    08:00 - 14:45
    obsługa kasowa
    08:00 - 13:00
    środa placówka nieczynna
    bankomat 24h

    Filia Oleszyce

    Rynek 21A
    tel. 16 631 50 13
    godziny otwarcia:
    poniedziałek, środa, czwartek, piątek
    08:00 - 14:45
    obsługa kasowa
    08:00 - 13:00
    wtorek placówka nieczynna
    bankomat 24h

    Filia Wielkie Oczy

    ul. Cerkiewna 7
    tel. 16 631 01 06
    godziny otwarcia:
    poniedziałek, wtorek, środa, piątek
    08:00 - 14:45
    obsługa kasowa
    08:00 - 13:00
    czwartek placówka nieczynna
    bankomat 24h

    Punkt Obsługi Klienta Lubaczów

    ul. Rynek 29
    tel. 16 632 11 03
    godziny otwarcia:
    od poniedziałku do piątku
    08:00 - 15:00

    Punkt Obsługi Klienta Tomaszów Lubelski

    ul. Żwirki i Wigury 2
    tel. 84 664 25 80
    godziny otwarcia:
    poniedziałek, środa, czwartek, piątek
    07:30 - 15:15
    wtorek 08:00 - 15:45
    bankomat 24h

    Znajdziesz nas też tutaj
    Bank Spółdzielczy w Lubaczowie ul.Rynek 28, 37-600 Lubaczów Copyright © 2023. Wszystkie prawa zastrzeżone