Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Blik

Szybkie, bezpieczne i wygodne płatności

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo!

    To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

    Dlaczego warto?

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    • wypłacaj gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    • wyślij szybki przelew na numer telefonu - zrealizujemy go w kilka sekund przez 7/24

    Przydatne informacje

    Czy mogę korzystać z płatności BLIK?

    Tak, jeśli masz więcej niż 13 lat i konto osobiste w Naszym Banku.
    Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć smartfona z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).

    Płatność na numer telefonu

    1. Uruchom aplikację BSGo i wybierz ikonę BLIK-a.
    2. Wybierz opcję przelew na telefon, a następnie wskaż kontakt z Twojej książki telefonicznej, który posiada BLIK-a i potwierdź transakcję.

    Aby korzystać z usługi przelew na telefon BLIK, należy zarejestrować numer w usłudze:

    1. Uruchom aplikację BSGo.
    2. Włącz "Więcej" w prawy dolnym rogu, a następnie wybierz "Ustawienia" i "Ustawienia BLIK".
    3. W opcji przelewy na telefon zaznacz "Odbieraj przelewy BLIKIEM", usługę należy potwierdzić otrzymanym kodem SMS.
    4. Zaznacz "Pokaż Uzytkowników BLIK-a" a następnie wyraź zgodę na dostęp aplikacji do książki adresowej.
    5. Uruchom "Limity BLIK" i ustaw wartości w zakładce "Przelew na Telefon BLIK" (maksymalnie 500 zł dla pojedynczej transakcji, limit transakcji dziennych domyślnie maks 10 sztuk oraz 1000 zł, limity można zmienić). 

    Płatność BLIKIEM w sklepach lub w Internecie:

    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo.
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
    5. To już wszystko - zakupy opłacone.

    Wypłata gotówki z bankomatu

    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty.
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK.
    3. Podaj kwotę transakcji.
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo.
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie.
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
    7. Wypłata dokonana.

    Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Jak dbać o bezpieczeństwo?

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku,
    • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo,
    • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo,
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe,
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
      • aktualizuj przeglądarki internetowe,
    • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej,
    • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować dzwoniąc do Telefonicznego Centrum Obslugi.

    Skontaktuj się z nami.

    Napisz do nas

    Infolinia

    tel. 16 632 92 72
    infolinia czynna w godzinach:
    od poniedziałku do piątku 08:00 - 15:00

    Centrala / Sekretariat

    ul. Rynek 28
    tel. 16 632 45 86
    godziny otwarcia:
    od poniedziałku do piątku 08:00 - 15:00

    Oddział Lubaczów

    ul. Rynek 28
    tel. 16 632 11 03
    godziny otwarcia:
    poniedziałku, wtorek, czwartek, piątek
    08:00 - 15:00
    środa 08:00 - 17:00
    wpłatomat / bankomat 24h

    Oddział Rzeszów

    al. Kopisto 8B/502
    tel. 17 700 02 05
    godziny otwarcia:
    od poniedziałku do piątku
    08:00 - 14:45
    bankomat 24h

    Oddział Stary Dzików

    ul. Kościuszki 73
    tel. 16 631 80 33
    godziny otwarcia:
    od poniedziałku do piątku
    07:30 - 15:30
    obsługa kasowa
    07:45 - 14:30
    bankomat 24h

    Oddział Tomaszów Lubelski

    ul. Matejki 2C
    tel. 84 664 17 83
    godziny otwarcia:
    od poniedziałku do piątku
    08:00 - 15:30
    wpłatomat / bankomat 24h

    Filia Cieszanów

    ul. Mickiewicza 1
    tel. 16 631 10 17
    godziny otwarcia:
    poniedziałek, wtorek, środa, piątek
    08:00 - 14:45
    obsługa kasowa
    08:00 - 13:00
    czwartek placówka nieczynna
    bankomat 24h

    Filia Horyniec Zdrój

    ul. Aleja Przyjaźni 9A
    tel. 16 631 30 23
    godziny otwarcia:
    poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek
    08:00 - 14:45
    obsługa kasowa
    08:00 - 13:00
    środa placówka nieczynna
    bankomat 24h

    Filia Oleszyce

    Rynek 21A
    tel. 16 631 50 13
    godziny otwarcia:
    poniedziałek, środa, czwartek, piątek
    08:00 - 14:45
    obsługa kasowa
    08:00 - 13:00
    wtorek placówka nieczynna
    bankomat 24h

    Filia Wielkie Oczy

    ul. Cerkiewna 7
    tel. 16 631 01 06
    godziny otwarcia:
    poniedziałek, wtorek, środa, piątek
    08:00 - 14:45
    obsługa kasowa
    08:00 - 13:00
    czwartek placówka nieczynna
    bankomat 24h

    Skarbiec Ubezpieczeń Banku Spółdzielczego w Lubaczowie

    ul. Rynek 29
    tel. 16 632 11 03
    godziny otwarcia:
    od poniedziałku do piątku
    08:00 - 16:00

    Punkt Obsługi Klienta Tomaszów Lubelski

    ul. Żwirki i Wigury 2
    tel. 84 664 17 83
    godziny otwarcia:
    poniedziałek, środa, czwartek, piątek
    07:30 - 15:15
    wtorek 08:00 - 15:45
    bankomat 24h

    Znajdziesz nas też tutaj
    Bank Spółdzielczy w Lubaczowie ul.Rynek 28, 37-600 Lubaczów Copyright © 2023. Wszystkie prawa zastrzeżone

    Realizacja: VerdIT